"Parsęta - królowa jest jedna"

  • Aktualności
Miasto z Wizją / 14.09.2016 / Komentarze
Mieszkaniec Szczecinka wygrał konkurs na logotyp kampanii

Jak pisaliśmy (w sierpniu br.) w artykule: "Parsęta - królowa jest jedna. Stwórz logo kampanii. Konkurs za 1000 złotych"

http://miastozwizja.pl/parseta-krolowa-jest-jedna

Związek Miast i Gmin Dorzecza Parsęty po przejęciu w użytkowanie rybackie "królowej polskich rzek łososiowych", czyni starania, by nad Parsętę przyjeżdżali i na niej łowili ryby nie tylko lokalni wędkarze, ale też miłośnicy wędkarstwa z całej Europy.

Stąd inicjatywa Związku, który ogłosił konkurs na stworzenie logo i logotypu kampanii pn. „Parsęta – królowa jest jedna”.

Jak założono w regulaminie konkursu, kampania ma promować walory wędkarskie Dorzecza Parsęty. Ideą jaka przyświeca Związkowi jest stworzenie rozpoznawalnej marki, która pomoże w promocji walorów wędkarskich królowej polskich rzek łososiowo - trociowych.

Miło nam donieść, że komisja konkursowa zdecydowała, iż zwycięzcą konkursu na logo i logotyp kampanii został mieszkaniec Szczecinka Sławomir Skonieczny. 

- Komisja miała nie lada problem z wyłonieniem zwycięzcy konkursu - mówi "Miastu z Wizją" Mariusz Getka, pełnomocnik burmistrza Szczecinka ds. wędkarstwa i turystyki wędkarskiej.

- Do komisji konkursowej nadesłano bardzo dużo prac. Jak poinformował mnie szef ZMiGDP burmistrz Karlina Waldemar Miśko, wiele z nich było naprawdę na wysokim poziomie plastycznym. Stąd trudny i nieco opóźniony werdykt. Zwycięzca konkursu zostanie uhonorowany nagrodą pieniężną.

Logo i logotyp kampanii „Parsęta – królowa jest jedna” będzie wykorzystywany jako symbol i umieszczany m.in. na materiałach promocyjnych i informacyjnych ZMiGDP.

Tekst: Sławomir Włodarczyk

Foto: Związek Miast i Gmin Dorzecza Parsęty/S. Włodarczyk