Doskonała promocja Szczecinka na Targach „Rybomania 2017”

  • Aktualności
Miasto z Wizją / 21.02.2017 / Komentarze
Mariusz Getka: Powszechna była opinia, iż jako jeden z nielicznych regionów i miast w kraju Szczecinek dostrzega potencjał turystyki wędkarskiej

W ostatni weekend Poznań był stolicą wędkarstwa. Ale tylko przez weekend, bo niekwestionowaną stolicą polskiego wędkarską jest Szczecinek!

- Nie tylko wędkarze, ale też miłośnicy turystyki, myślistwa oraz żeglarstwa i motorowodniactwa mogli czuć się jak w raju – mówi „Miastu z Wizją” Mariusz Getka, prezes Szczecineckiej Lokalnej Organizacji Turystycznej i dziennikarz Programu MzW „Wędkarski Szczecinek”.

- Samorządowa Agencja Promocji i Kultury, Ośrodek Sportu i Rekreacji, SzLOT a także Dwór Pomorski Luboradza (członek SzLOT-dop. red.), promowały tam wspólny projekt pod nazwą wedkarskiszczecinek.pl. Nasze stoisko cieszyło się ogromnym zainteresowaniem zarówno wśród gości odwiedzających targi jak i wystawców. Usytuowane było w głównym ciągu komunikacyjnym prowadzącym do olbrzymiego akwarium,  będącego największą atrakcją targów czterech pasji. Tak, więc bez względu na to, która z nich ściągnęła zwiedzających do Poznania, trzeba było przejść obok nas!

Mariusz Getka w rozmowie z nami podkreślił, że powszechna była opinia, iż jako jeden z nielicznych regionów w kraju Szczecinek dostrzega potencjał turystyki wędkarskiej.

- Atrakcyjne stoisko, mnogość konkursów, gadżety reklamowe, wyroby regionalne, rzetelna informacja, kompetentna obsługa, to niewątpliwie były czynniki, które złożyły się na sukces Szczecinka na Rybomanii – podkreśla nasz rozmówca.

- Odwiedzały nas największe gwiazdy targów, właściciele firm wędkarskich,  także tych zajmujących się turystyką wędkarską, media i zwiedzający z Polski i Europy. Ogromnym zainteresowaniem cieszyły się zawody Savage Gear Trophy Szczecinek 2017 zaplanowane na październik br. (pisaliśmy o nich w artykule:

http://miastozwizja.pl/super-zawody-wedkarskie-na-trzesiecku-i-wierzchowie

Chętni chcieli zapisywać się na nie już podczas targów, więc jest duża szansa na to, że pułap 200 uczestników, który założyliśmy, szybko zostanie osiągnięty.

Jak podkreślił M. Getka, jest przekonany, że praca włożona w promowanie Szczecinka i Powiatu Szczecineckiego przyniesie wymierne korzyści, a przede wszystkim pomoże wydłużyć sezon turystyczny nad Trzesieckiem i okolicznymi jeziorami i rzekami.

- To jest naszym największym priorytetem – kończy nasz rozmówca.

Tekst: Sławomir Włodarczyk

Foto: Szczecinecka Lokalna Organizacja Turystyczna